zondag 14 juli 2013

Vreemde vogels

Ik heb een hoekje in m'n atelier waar alle schilderijen in belanden die ik niet meer leuk vind of het was leuk om te schilderen maar ophangen ho maar. Ik zet ze daar dan maar neer en geef ze dan een veeg verf als ondergrond en maak er dan maar weer wat nieuws op. Nu Heb ik gewoon dat wat er al op stond gebruikt als achtergrond. 
En zo had ik ineens een volière vol vreemde vogels.


Eerst tekening gemaakt en uit geknipt.



Vogel 1 


Vogel 2


Vogel 3


en Vogel 4.

Was leuk om te doen en weggooien is zonde dus ik duik van de week maar weer die hoek in kijken wat ik nog meer kan "ver-schilderen"of verknallen.

















3 opmerkingen:

  1. Hoi Adrie:) Wat een gaaf idee. Daar was ik nou echt niet opgekomen. Ik heb ook nog wel een hoek vol, dus wie weet. Je resultaten zijn in ieder geval heel mooi en origineel! Groetjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je heerlijk creatief, een perfect idee en mooi uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen