zondag 25 november 2012

Orgue de Barbarie


ouwe vervaagde foto uit de krant met als titel Orgue de Barbarie.

na getekend op eigenlijk vreselijk papier, zo'n veel te goedkoop bloc aquarel papier lang geleden gekocht en onder in de kast beland...weet nu inmiddels weer waarom....want bij het begin gaat het al fout het papier vlekt en kan de vlekken niet meer vervagen laat staan weg werken. Maar weggooien en overnieuw beginnen....nee doe ik niet ik ga gewoon door en zie wel "waar het schip strand". Daar waar op de foto de luiken staan wat muziek papier geplakt en ik ga maar weer in de "versier stand" verder.

maak randjes met flink veel schraapsel van m'n aquarel potloden

en lekker heel veel spetters overal en de kleuren voor mijn doen een stuk feller gemaakt en aan het einde toch weer tevreden over het eind resultaat.




1 opmerking:

  1. Dank je Carla, maar bloc is wel verdwenen nu hoor in de oud papier bak dacht dat gebeurd me niet nog een keer.

    BeantwoordenVerwijderen