zondag 27 december 2015

Kaartje voor de kerst

Kerstgroet.

Elk jaar komt het buurthuis met de vraag of ik weer een kerstkaartje voor ze wil maken en meestal mag ik zelf verzinnen wat ik ga maken tenzij ze een speciaal jaar hebben of tegemoet gaan.
Maar ook deze keer mocht ik m'n gang weer gaan. Begonnen met een stevig vel papier van 50x35cm en dat eerst helemaal zwart geschilderd met acryl.



Daar met wit potlood de tekening op gezet.



Toen eerst alles grijs en daarna met blauwe verf maar wel om de tekening zwarte lijntje van de achtergrond laten staan.



weer wat kleurtjes toegevoegd.




en zo steeds een stapje verder




toen er een foto van gemaakt en op m'n iPad  de tekst er op geschreven.

Ik weet eigenlijk niet of ik ze allemaal heb bewaard, maar ik ga toch eens opzoek naar al die kerst wensen weet zeker dat ik ze nog ergens heb....ik ga opzoek ;D






1 opmerking:

  1. Mooi gedaan Adrie (zoals altijd) en leuk om te zien hoe je het gemaakt hebt. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen